Storings Overzicht

KPN leverstraat storing

— Storing 30 maart 2020 13:15 uur —

Op dit moment ervaart KPN een storing in haar leverstraat voor telefonie.

Hierdoor word de routering van telefoonnummers die vandaag geporteerd zijn van KPN naar niet bijgewerkt, gesprekken die opgezet worden vanaf het KPN netwerk komen hierdoor niet tot stand.

KPN voert onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de storing. Wij houden u op de hoogte.

Storing VPS / Hyper-V IAAS

— Afmelding 13:55 —
Feedback vanuit onze partners bevestigt een herstelde beschikbaarheid van het platform. Voor problemen als gevolg van de storing kan er een ticket aangemaakt worden zodat we je verder kunnen helpen.

— Update 13:17 —
Leverancier geeft aan dat beschikbaarheid hersteld is. Onze engineers voeren momenteel controles uit en verifiëren met onze partners de beschikbaarheid van de diensten.

— Oorspronkelijk bericht—
Op dit moment ervaren wij een storing op het VPS platform. Hierdoor zijn Cloud-diensten, zoals Hyper-V IaaS en VPS, mogelijk verminderd beschikbaar. De leverancier is aangestuurd voor onderzoek en herstel.

Storing Push-notificaties IAM i.c.m. iPhone

Op dit moment ervaren wij een storing op Push-notificaties van IAM op iPhones.

Hierdoor is het niet mogelijk om gesprekken te ontvangen op een aantal iPhones.

Onze engineers hebben dit in onderzoek.

 

Storing Telefonieapplicaties

Op dit moment ervaren wij een storing alle Telefonieapplicaties.

Onze engineers onderzoeken de storing.

We houden je op de hoogte.

mShield Redundant

Onze engineers constateren een storing op de mShield redundant firewall.
Gebruikers van deze mShield kunnen onderbrekingen ervaren op de ip-sec tunnels.
Er is onderzoek gestart naar de oorzaak.
Wij houden je op de hoogte.

xDSL regio Den Haag

Momenteel constateren wij een internet storing in de regio Den Haag.
Als gevolg van deze storing zijn xDSL (vnl SDSL) verbindingen mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.

Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.

Wij houden u op de hoogte.

Storing Call Recording

Vanaf 11:15 uur ervaren wij een storing met Call Recording.

Er zijn geen recordings zichtbaar in de Call Recording software.

Onderzoek wordt uitgevoerd door onze engineers in samenwerking met de leverancier.

We houden je op de hoogte.

Storing inloggen Kennisdatabase

Afgelopen half uur was het niet mogelijk in te loggen op de Kennisdatabase.

De oorzaak van de storing is al weggenomen, maar mogelijk is het nog niet mogelijk om in te loggen zonder foutmelding. Verwijder in het geval van een foutmelding de cookies van die website.

Deze melding zal in de loop van de ochtend gesloten worden.

ASB8: Publieke registraties

Wij ontvangen meldingen  dat telefoontoestellen hun (publieke) registratie verliezen op de ASB8 wanneer er gebruik gemaakt wordt van TCP

Onze engineers hebben het in onderzoek

Wij houden u op de hoogte.