Storings Overzicht

Microsoft 365 / Office 365

Engineers hebben een storing geconstateerd met een deel van de Microsoft licenties. Hierdoor kan het zijn dat licenties op inactief staan.
Ervaar je dit probleem? Neem contact op met onze afdeling cloud support.
Zij kunnen de licenties weer activeren.
Onderzoek naar de oorzaak is gaande.

Storing Eurofiber regio Rotterdam

— update 19-09-2020 14:25 uur —

Eurofiber engineers geven aan dat de herstelwerkzaamheden op locatie vertraging hebben opgelopen in verband met het verplaatsen van zwaar materiaal.
Het vervangen van een gedeelte van het tracé loopt hierdoor vertraging op. Wij houden u op de hoogte.

— update 19-09-2020 10:00 —

De leverancier vervangt een gedeelte van het tracé.
Hersteltijd is op dit punt nog onbekend.

Wij verwachten vanmiddag een volgende update.

— update 18-09-2020 19:00 —

De leverancier heeft de kabelschade gelokaliseerd.
De leverancier geeft dit de hoogste prioriteit maar door complicaties is herstel niet direct mogelijk.

Wij verwachten morgen verdere updates te ontvangen omtrent dit issue.

— update 18-09-2020 16:00 —

De leverancier meldt dat er kabelschade in Rotterdam is opgetreden. De verstoring in Arnhem blijkt hier niet aan gerelateerd.
Momenteel wordt de breuklocatie onderzocht.

Wij houden u op de hoogte.

— Oorspronkelijke melding 18-09-2020 13:00 —

Eurofiber meldt een storing aan een koppeling tussen Arnhem en Rotterdam.
Eurofiber heeft de storing in onderzoek en engineers zijn aangestuurd.

Als gevolg van de storing is de verbinding mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.

Wij houden u op de hoogte.

Vertraging op beschikbaarheid Postcodecheck

Op dit moment ervaren wij een vertraging op de beschikbaarheidscheck.

De beschikbaarheidscheck geeft wel resultaat, maar na enige vertraging.

Onze engineers hebben de storing in onderzoek.

We houden je op de hoogte.

Beschikbaarheid Postcodecheck

Op dit moment ervaren wij een storing op de beschikbaarheid van connectivitiy diensten. De volgende procedures zijn momenteel beperkt mogelijk:Postcode checkIS/RA informatieBeschikbaarheid Inleggen nieuwe orders Modificeren bestaande orders Een oplostijd is nog niet bekend, wij zullen u verder informeren middels www.reporter.nl als er meer informatie beschikbaar komt.

Bereikbaarheid KPN servicenummers

KPN heeft geconstateerd dat er meerdere KPN servicenummers onbereikbaar zijn.

Onderzoek naar de oorzaak is gaande evenals een impactbepaling.

We houden je op de hoogte.

Verminderde performance ServiceNow

Engineers melden een verminderde performance van de ServiceNow portal.

De portal kan vertraagd reageren bij het aanmaken, bekijken of reageren op een ticket.

Onderzoek naar de oorzaak is in samenwerking met de leverancier gaande.

We houden je op de hoogte.

xDSL regio Kampen

Momenteel constateren wij een internet storing in de regio Breda.
Als gevolg van deze storing zijn xDSL en FttH verbindingen mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.

Engineers zijn gestart met het onderzoek van de storing.

Wij houden je op de hoogte.

Call Center Rapportage

Wij ontvangen meldingen dat er momenteel geen Call Center Rapportage uitdraait kan worden.

Onze engineer zijn een onderzoek gestart.

We houden je op de hoogte

Storing SELT / FTTH check

Momenteel is de Single Ended Line Test (SELT) en de FTTH check niet beschikbaar. Een oplostijd is nog niet bekend.

De volgende procedures zijn momenteel beperkt mogelijk:

  • Vertraging in het updaten van lopende tickets.
  • Vertraging in het aanmaken van nieuwe servicetickets.

Zodra er een update beschikbaar is, dan brengen wij u op de hoogte.

Gigaset N510 en de N720

Onze engineers hebben een issue geconstateerd waardoor het voor de Gigaset N510 en de N720 niet mogelijk is om het Configuratiebestand op te halen.

Engineers zijn gestart met het onderzoek van de verstoring.

Wij houden je op de hoogte.